8/27/2009

hideousrottenapple


pernah dengar cerita pkok epal tak?
epal yang kat atas susah sangat nak capai,
tapi dialah yang paling sedap dan yang paling wangi.
hanya orang yang hebat je dapat epal tu.
ada epal yang kat atas tak tahan, dia fikir takde yang nak kat dia,
so dia 'turunkan darjat' dia dan turun lebih rendah.
dia ingatkan,
epal yang paling laku ialah yang paling mudah dipetik,
tapi.....
ada yang gopoh sangat sampai jatuh ke bumi.
dan akhirnya menjadi busuk...... dan buruk.
itulah aku.
the hideous rotten apple.

photo by tp

4 komentar:

Heidi Shafiq mengatakan...

you can find the way out..

Miss Xyanne mengatakan...

macam mane epal buruk nk jadi cantik balik?

Heidi Shafiq mengatakan...

kite buat apple pie.. lagi menarik dan lagi sedap..
setiap masalah de jln penyelesaian kan.. :)
-frenz-

Miss Xyanne mengatakan...

ehe~
cutenye.
thanks!